پرویز پرستویی در پاسخ به اعتراض چند تن از ایرانیان ساکن لس‌آنجلس و این سوال که چرا از آبان ماه ۹۸ چیزی نمی‌گویید، گفت: امیدوارم در هیچ جای جهان قطره خونی ریخته نشود. چه آبان ۹۸ باشد و چه جنگ در اوکراین، شما یک جایی را خواب بودید و حرف‌های من را نشنیدید مثل خیلی‌هایی که خواب بودند و یک دفعه بنزین گران شد. 

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز پرستویی گفت: باید بیایید در ایران زندگی بکنید. من در سیستان و بلوچستان رفتم در کنار مردم بودم که برخی از آدم‌ها هویت (شناسنامه) ندارند. من پرویز پرستویی و رسول خادم را می شناسند اما نه به عنوان اینکه من یک بازیگر هستم چون اصلا رادیو، تلویزیون ندارند. من قرار است سازنده باشم. من جراتم از شما خیلی بیشتر است. شما فکر نکنید اینجا فریاد می‌زنی برایت دست می‌زنند من در ایران دارم گلویم را پاره می‌کنم. من بابت اینکه گفتم (بچه سیستان بلوچستانی) شناسنامه ندارد چندین بار رفتم و جواب پس دادم. اما اشکالی ندارد چون من نقدم را در مملکت خودم می‌کنم.

کد خبر 673466

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • ebi IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    15 4
    حرفی نمیشه گفت بجز،مرد دوست داشتنیه سینمای ایران،نه بخاطره عده ای که خوششون میاد از حرفاش،بلکه بخاطره انسانیتش و معنای انسان بودن را تعبیر درستش را بیان کرد،👏👏❤️
  • CA ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    11 4
    درود بر مرد ایرانی
  • فتاحی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    11 13
    صدای مردم کشور صدای پرویز پرستویی هست کاش صدایش شنیده بشه و کاری انجام بشه ک جلوی این همه تورم و گرانی در کشور گرفته بشه ک جوانها بتواننن خانه بخرن و شغل پیدا کننن و ازدواج کننن .اخه تا کی ی جوان درس بخواند و کار برایش نباشد ک اینده اش را بسازد .بعد میگن امار ازدواج پایین اومده و بارداری کم شده
  • صادق IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    13 8
    درحال‌حاضر‌بد‌جوری‌گرفتاریم‌‌‌و۷۰‌درصد‌مردم‌هاج‌واج‌وبسیارعصبی‌وبلا‌تکلیف‌ونمیشه‌هم‌کاری‌انجام‌داد‌‌‌واعتراضی‌کرد‌‌‌‌
  • بهمن جعفری IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    1 1
    اکثرخارج نشینان که منافع وراحتی خودشانرا به همه چیزترجیح داده اندناجارند بنحوی فرارخودرا توجیه کنند، راحتترین راهش هم اینست که دیگرانرا ملامت کنندوبااینکارخودرادرصف مبارزین بداننددرحالیکه حتی حاظرنیستند نامشان جایی برده شود مباداروزی درسفارت ایران مشکلی برایشان پیش بیاید،وطنپرستان واقعی خارج نشین بیزارندازاین معیوبان عیبجو.